„BUILDPEACE”
Glavni cilj projekta “BUILDPEACE – Formiranje aktivista za mir kroz integrisanje pristupa formalnog i neformalnog učenja” je da se omoguće novi inovativni pristupi za razvoj aktivista za mir (peacebuilders-a):
- stvaranjem zajedničkog okvira ključnih kompetencija širom sektora formalnog i neformalnog obrazovanja;
- pomažući učenicima da nađu plovne i fleksibilne puteve za pristupanje relevantnim mogućnostima za učenje;
- kombinujući pristupe formalnog i neformalnog učenja za sveobuhvatniju podršku upotrebi novih tehnologija.
Da bi se to postiglo, okupili su se evropski partneri sa iskustvom u unapređivanju ishoda učenja aktivista za mir. Naše aktivnosti će pomoći da bolje razumemo trenutne pružaoce obrazovanja unutar peacebuilding polja i razvoj inovativnih puteva za unapređivanje ishoda učenja pomoću novih metodologija i tehnologija. Ovo će dovesti do stvaranje šireg opsega alata za one koji uče i one koji podučavaju, uključujući besplatne onlajn kurseve, tematski priručnik, metodološko-tehnički priručnik i matricu kompetencija koje su potrebne ljudima da rade u peacebuilding polju. Alatke za kreatore politika uključuju izveštaj mapiranja stanja i izveštaj preporuka politika.
http://www.coventry.ac.uk/research/research-directories/current-projects/2016/buildpeace/
#buildpeace
Na osnovu prosečne uspešnosti završetka onlajn kurseva, kao i procene broja ljudi koji će imati korist od drugih resursa i aktivnosti projekta, predviđamo da će oko 32,600 ljudi indirektno imati koristi od projekta „BUILDPEACE“.
Rezultati projekta će biti poboljšanja u obrazovnom okviru koji je dostupan osobama koje rade na pitanjima mira i sukoba. Oni koji uče će imati pristup sveobuhvatnim, rigorozno testiranim resursima kao što su onlajn kursevi i savete u vezi sa kompetencijama i veštinama koje moraju da razviju. Oni koji podučavaju će imati pristup resursima, tako da nastavnici i treneri mogu da poboljšaju svoje sposobnosti, pogotovo ako koristite nove metode i upotrebljavaju tehnologije. Projektni partneri će formirati trajnu mrežu koja uključuje različite oblike podučavanja, a njihovi sadašnji i budući projekti će imati koristi od “BUILDPEACE” pristupa. I konačno, kreatori politike će imati informacije o trenutnim izazovima u peacebuilding obrazovanju, proširene dokaze šta funkcioniše i kako, i refleksije o tome kako da podstaknu oblike obrazovanja koji donose formalni i neformalni pristupi učenju i upotreba tehnologije.
Centar za poverenje, mir i društvene odnose Univerziteta u Koventriju, Velika Britanija, vodeći partner
Koordinativni komitet za međunarodni volonterski servis, UNESKO, Francuska
Fondacija Krila nade, Bosna i Hercegovina
Univerzitet Mula, Turska
Mladi istraživači Srbije
Eksčejndž Škotska, Velika Britanija
Univerzitet Kadir Has, Turska
Period realizacije:
2019.
Lokacija:
Velika Britanija, Francuska, Bosna i Hercegovina, Turska, Srbija.
Budžet:
Ukupni grant projekta je € 239,535. Donacija MIS-u kroz projekat je € 27,905.
Donator:
Erasmus plus (Evropska Komisija 2014-2020), kroz Nacionalnu ageniciju Velike Britanije (Poziv 2016, Erasmus+, KA 2: Strateška partnerstva za projekte visokog obrazovanja).
Tema/Oblast:
Zaštita životne sredine, mladi, volontiranje;