ZELENI GLAS MLADIH U MEDIJIMA: inovacije i ekološki odgovorno ponašanje potrošača
Međunarodni trening neformalnog obrazovanja
20-25.08.2018, Studentsko odmaralište “Radojka Lakić”, Beograd (Srbija)
Mnoge zemlje su usvajile koncept održivog životnog stila i „zelenih“ potrošača, međutim, nedovoljno pažnje je usmereno na mlade i njihovu ulogu u prihvatanju i promovisanju ovog koncepta. Prepoznajemo da je zelena promocija način da se promoviše ekološki odgovorno ponašanje među mladim ljudima, a naročito promocija zelenih inovacija, koje mogu da podstaknuu nove zelene preduzetničke ideje među mladima. Ovo je samo jedan od načina za smanjenje ekološkog otiska.
Ovaj projekat je nastao sa idejom da se pojača uticaj odgovornog ponašanja kroz ukrštanje efikasnosti zelene promocije i zelenih inovacija sa glasom mladih i novim tehnologijama.
Ciljevi treninga:
- učenje o osnovama koncepta zelenog životnog stila, kroz razumevanje socijalne i ekološki odgovorne proizvodnje i eko-nalepnica tih proizvoda
- predstavljanje alata i metoda za skretanje pažnje mladima na značaj ovih parametara održivosti kroz medije
- skretanje pažnje na značaj uključivanja mladih u zelenu promociju i zelene inovacije i na to da društvene mreže, blogovi i drugi mediji komunikacije među mladima mogu u tome da pomognu
- podizanje kapaciteta omladinskih radnika i lidera na to kako da razviju poruke koje bi doprele do ciljne grupe mladih
- predstavljanje alata i metoda za podsticanje mladih da dele svoja interesovanja i znanja u vezi sa ekološkim temama
- razmena primera dobre prakse, umrežavanje učesnika i podela ličnog i organizacijskog iskustva
MINE VAGANTI, Italija
Ecological Movement of Thessaloniki, Gr;ka
SEEDS – SEE beyond borderS, Island
LEGAMBIENTE, Italija
LUNARIA, Italija
INEX – SDA, Češka
ROTA JOVEM, Portugalija
IJGD, Nemačka
YOUTH AND ENVIRONMENT EUROPE, Češka
Period realizacije:
2018.
Lokacija:
Beograd, Srbija
Budžet:
12,648 EUR
Donator:
Fondacija Tempus
Tema/Oblast:
Zaštita životne sredine, mladi, volontiranje;